5 potravin pro krásné vlasy

19. března 2011 v 12:36 |  Vlasy
Zelená pro vaše vlasy
Zařaď do vašeho jídelníčku tmavě zelenou zeleninu. Tento rozpoznávací znak ti v obchodě osvěží paměť. Patří sem zelené fazolky, listový špenát a brokolice. Tmavě zelená zelenina je skvělým zdrojem vitamínů A a C, které jsou důležité pro vytváření přirozeného vlasového kondicionéru (kožního mazu). Dále obsahují prospěšné železo a kalcium.
Jez luštěniny a vlasy porostou jako z vody
Luštěniny svým složením podporují vlasový růst, zaručuje to bohatá kombinace proteinů, železa, zinku a biotinu, jehož nedostatek má často na svědomí lámavost vlasů.
Mrkev zvýší leskMrkvičku zařaď do svých jídel, hned budou vypadat více lákavě. Jak ale pomůžou tvým vlasům? Mrkvička je skvělá pro pleť, zdravá pro pokožku hlavy i pro naše kadeře, dodá jim lesku a rozzáří jejich přirozenou barvu. Dušenou mrkvi si můžete dopřát namísto přílohy, nebo čerstvou mrkev "chroupat" v salátu.

Vajíčka na všechny způsoby
Vajíčka náš organismus zásobují biotinem a vitamínem B 12 a především bílkovinami. Ať dáte přednost míchaným vajíčkům, volskému oku nebo vajíčku na tvrdo. Vajíčka byste neměla vynechat ve své "vlasové dietě".
Tři oříšky pro silné vlasy
Toužíš po pevných a silných vlasech. Zvyš jejich vitalitu zobáním oříšků! Para ořechy jsou jedním z nejlepších přírodních zdrojů selenu a důležitých minerálů, které vyživují vlasovou pokožku.
Vlašské ořechy obsahují alfa-linolenové a omega-3 mastné kyseliny, které zlepšují celkový stav tvých vlasů. Zároveň jim nechybí zinek, který zabraňuje jejich předčasnému padání. Zinek najdete i v kešu, pekanových oříšcích a mandlí. Oříšky by rozhodně ve vaší "vlasové kúře" neměly chybět.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama